Skip to content
Home » צילומי טראש מיוחדים

צילומי טראש מיוחדים

 מהו תצלום אשפה?

צילומי טראש הם סוג של צילום לא איכותי במיוחד, אבל לא משנה כי יש לו אסתטיקה מיוחדת וייחודית.

תמונות זבל מאופיינות באיכות נמוכה, ולעתים קרובות במראה מגורען או מטושטש. הם זכו לפופולריות לראשונה על ידי צלם האמנות גרגורי קרודסון באמצע שנות ה-80.

הם עשויים גם להתאפיין באופיים הסוריאליסטי, שכן הם נלקחים לעתים קרובות במקומות נטושים או ליד אתרי תעשייה. לתמונות אשפה יש בדרך כלל פלטת צבעים או קומפוזיציה יוצאת דופן שמבדילה אותם מסוגי צילום אחרים.

תמונות זבל הן תמונות שאינן טובות מספיק כדי לשמש כתמונת פרופיל. תמונות זבל הן תמונות שאינן מספיק טובות לשימוש במדיה חברתית. כל אחד יכול לקחת אותם ולכל אירוע.

תמונת זבל מבוצעת בדרך כלל עם מצלמת טלפון סלולרי ומשתפת ברשתות חברתיות או בפלטפורמות מקוונות אחרות. התמונה לא צריכה להיות בעלת מיקוד או נושא מיוחד והיא צריכה ללכוד את הרגע ללא מחשבה רבה על קומפוזיציה או תאורה.

הדרך הקלה ביותר לצלם תמונת זבל היא באמצעות המצלמה בטלפון הסלולרי, אך ניתן להשתמש במצלמה גם במחשב, בטאבלט או בכל מכשיר אחר עם מצלמה מובנית.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא למצוא רקע מעניין – משהו שירחיק את תשומת הלב מנושא התמונה. אתה יכול להשתמש בקירות, רצפות, חלונות, דלתות… כל דבר! חשוב גם לנסות זוויות שונות כדי שלא תמיד תצטלמו בסוף

מדוע כדאי לך לערוך את התמונות שלך מלכתחילה

עריכת תמונות היא שלב חשוב בתהליך יצירת תמונה טובה. עריכה יכולה לגרום לתמונות שלך להיראות טובות יותר ומקצועיות יותר.

הסיבה העיקרית שאתה צריך לערוך את התמונות שלך היא שהעריכה יכולה לגרום לתמונה שלך להיראות טוב יותר ומקצועי יותר. עריכה היא שלב חשוב בתהליך יצירת תמונה טובה.

יש אנשים שחושבים שעריכת תמונות היא לא עניין גדול. הם לא רואים את הטעם להשקיע שעות על שכלול התמונות שלהם כשהם יכולים פשוט לצלם תמונה חדשה ולקרוא לזה יום.

אבל יש הרבה סיבות למה כדאי לך לערוך את התמונות שלך מלכתחילה, גם אם אינך רוצה להשקיע שעות על שכלולן. הסיבה החשובה ביותר היא שתוכלו ליצור זיכרונות יפים שנמשכים לנצח ולגרום לחברים שלכם לקנא.

ככל שתבצע יותר עריכות, כך התמונה שלך תיראה טוב יותר. עריכה פשוטה יכולה לעשות את כל ההבדל בעולם – כמו הוספת מסנן אינסטגרם או הוספת טקסט מגניב עם גופנים וצבעים שונים כדי ליצור עיצוב ייחודי.

מהם סוגי הזבל הטובים ביותר לצילום תמונות זבל נהדרות?

סוגי האשפה הטובים ביותר לתמונות טראש מעולות הם אלו שיש להם סיפור. ככל שיותר אנשים יוכלו להתחבר לסיפור, כך ייטב. זו הסיבה שחשוב למצוא את סוג האשפה הנכון שיש מאחוריו סיפור חזק.

דוגמה טובה תמצא במאמר זה של הניו יורק טיימס. הכתבה מדברת על צלם שמסתובב ומצלם סוגים שונים של אשפה שהוא מוצא בדרכו. יום אחד בזמן שצילם, הוא מצא צג מחשב ישן שנופץ והושלך באתר מזבלה. הוא צילם כמה תמונות שלו ופרסם אותן לבלוג שלו שהפך לוויראלי באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

יש אנשים שחושבים שזבל הוא רק משהו שנזרק ולא ממש שווה להסתכל עליו. אבל במציאות, זה יכול להיות מקור השראה נהדר לתמונות שלך.

סוגי האשפה הטובים ביותר לתמונות זבל מעולות נמצאים לעתים קרובות כאשר אנשים מנקים את הבתים או המוסכים שלהם. המקומות הטובים ביותר למצוא זבל לתמונות שלך הם בצד הדרך, באשפה ובמרכז מיחזור.

צילום תמונות אשפה טובות בהגדרות שונות

צילום תמונות טראש טובות זו משימה לא פשוטה. אבל אם אתה יודע איך לעשות את זה, אתה יכול ליהנות מאוד ולהצחיק את החברים שלך. הנה כמה טיפים איך לצלם תמונות טראש טובות:

  • צלם את התמונה במקום שיש בו הרבה זבל
  • נסה לצלם את התמונה עם אנשים אחרים בסביבה
  • צלם את התמונה עם קבוצת אנשים שכולם מסתכלים על משהו אחר
  • נסו לצלם בלילה כשיש פחות אור על מנת לקבל יותר צללים

צילום תמונות זבל טובות הוא לא קל כמו שזה נשמע. אתה צריך לצלם את התמונה בצורה שאפשר לראות את האשפה אבל לא יותר מדי.

המקומות הטובים ביותר לצלם הם בדרך כלל אלה עם הרבה אנשים והרבה דברים קורים. זה ייתן לך רעיונות נוספים מה לעשות עם האשפה שלך וכיצד זה יכול להשתלב בסצנה.

דילוג לתוכן